Un cop més, ens veiem obligats a mobilitzar-nos per la defensa dels drets laborals dels funcionaris. En aquest cas el col·lectiu d’examinadors/es de trànsit ha plantejat a l’Administració una sèrie de millores tant de les seves condicions laborals com de les condicions retributives del conjunt dels treballadors/es de Trànsit.

• El lliurament de l’examen “en diferit” com a mesura de prevenció de possibles agressions, o en un entorn segur i on es puguin resoldre de manera controlada els conflictes que se’n puguin derivar, així com una formació adient en matèria de gestió i prevenció de conflictes, creiem que minimitzaria el risc d’agressions que pateix el col·lectiu d’examinadors.

• La reducció del nombre de proves que es veuen obligats a fer els examinadors/es, milloraria també la qualitat de la feina dels nostres companys i companyes que no obliden, tampoc, la necessitat de cobrir les vacants que hi han dins la minvada plantilla d’examinadors.

• La lluita per una millora retributiva per a la plantilla de Trànsit, en especial pel que fa al complement específic, que necessàriament s’ha de re-classificar i que des del nostre punt de vista s’ha endarrerit massa.

Però si hi ha un element que diferencia la lluita dels nostres companys i companyes examinadors/es és la lluita per mantenir el caràcter públic dels exàmens. La lluita contra la deriva privatitzadora i externalitzadora de l’Administració és cosa de tothom.

PER UNA ADMINISTRACIÓ PÚBLICA I DE QUALITAT

CONTRA LES EXTERNALITZACIONS I PRIVATITZACIONS

TOT EL NOSTRE SUPORT AL COL·LECTIU D’EXAMINADORS DE TRÀNSIT

1196total visits,2visits today